I'm bored and tired




peek-a-boo!

skolan idag har varit jobbig. Eller eftersom jag åkt på förkylning (igen!) så blev den jobbig! Fick ju inte den bästa sömnen inatt heller. Så ikväll ska jag nog gå och lägga mig tidigare.
Hur har eran dag varit då? Hoppas den varit bättre än min! :)

Vill verkligen sova några timmar just nu känner jag.. Men jag hoppar nog de och slappar i soffan och väntar på maten. (ja jag älskar mat!!) Har en hel del att plugga idag. Ska göra omprov i Kemi på måndag eftersom de gick så dåligt. Men om man inte pluggar på sår går de ju inte ;) right?

ska läsa bloggar nu och kolla på Family guy.. Brian visade nyss Stewie två tjejer med glass;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0