fixar lite




haha ''sjunger'' till Wish We were older med Metro station där !

Dålig uppdatering i helgen? Har ju varit hos pappa & Sabrina! Om ni vill se bilder och läsa om dagarna så får ni läsa Sabrinas blogg och bläddra en bit (hon är bra på att uppdatera) där finns bilder och allt!

Håller faktist på att fixa med min nya garderob så att de går frammåt iallafall! ska till pappas jobb imorgon direkt efter skolan så jag uppdaterar inte förrän på kvällen. Fast jag kan försöka mobilblogga på morgonen om jag hinner! Nej nu ska jag fortsätta så att jag kan gå och lägga mig sen, känner mig hängig ''/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0