ett kryss över DOVE's handtvål

hej alla söta! Mår mycket bättre nu dom senaste timmarna faktist. Inte alls lika deppig. Och jag har kommit på en sak. Ni tycker säkert att de är as tråkigt att sitta och läsa när jag deppar men de är liksom skönt att få skriva av sig lite då och då.

Vet ni hur mycket jag hatar Dove's handtvål med gurka eller vad de är? Igår när jag kom hem från pappas jobb så skulle jag tvätta av mig sminket och jag hade ingen sminkborttagning så jag tog tvål och tvättade bort det. Direkt efter så har jag massa prickar i ansiktet. Dom syns inte iallafall. Men de ser ut som om jag har en massa acne! och de har jag inte för innan jag kom hem så hade jag inte de. Och de kliar också liksom. Vad ska jag göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0