090928

Nu är eran älskling hemma! Skolan idag var helt okej. Fick tillbaka mitt Kemi prov jag gjorde för några veckor sedan. Ni vet Första dagen i skolan efter jag varit sjuk så länge. Jag fick 8,5 av 36 typ.  Men jag var inte sämst!

Om någon vecka så fick jag reda på att Ruh ska komma hem till mig och pappa och ha en privatspelning för oss. Fast enligt mig så är de inte så konstigt att de var vi som vann. Jag menar sångaren i gruppen är min fd. lärares son och gittaristen eller så var de basisten han jobbar tillsammans med min pappa. Men ändå, så jag  ska börja prata idag med lite folk som vill komma över.



what står de på min hand?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0