090916



tjatja! skolan idag var helt okej. Rätt lugnt faktist. Först var de spanska men vi hade vikarie och då fick vi göra någon berättelse grej på svenska? Efter de var de musik och då spelade vi ''blowing in the wind - Bob Dylan'' Efter musiken var de iallafall lunch och den var rätt lång så jag, Linda och Blerina gick till CityPizza och tog en barnpizza bara för att lunchen inte var god och vem säger nej till pizza? Efter lunchen hade vi SO jag fick göra läxförhöret som jag missade när jag var sjuk och jag hade bara 3,5 rätt :O så jag får göra omprov på fredag. Efter son var de jumpa där jag skulle springa cooper men kunde bara göra halva för jag fick ett astmaanfall så jag körde Lacrosse med Frida, Elin och Tilde istället :)

Förlåt att jag inte uppdaterade förrän nu men jag känner mig hängig så jag orkade inte.

Tror förresten att jag kan sova i mitt nya rum idag så om jag ska de så ska jag gå och fota lite och visa er :) den sista garderobsdelen kommer idag. Ni vet vi beställde lite ''specialedition of the klädstång'' hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0