090907

hejhej! Kom nyss hem, slutade två idag. Tar sån jävla tid hem bara. De var as roligt i skolan idag iallafall. Dagen: Började med jumpa skulle inte vara med så fick vara funktionär och de hände en massa med Sandra då ''/ Efter de va de matte i vårt hemklassrum och de var väll sådär. Efter matten var de lunch men vi gick typ på en gång för de var så äckligt så vi gick till Särsta Kiosken och köpte klubba istället ;) Efter lunchrasten hade vi ett Kemiprov som jag givetvis missade genomgången för som va i fredags. så de gick nog inge bra. På vägen tillbaka till skåpen så blev jag fälld! haha! så jävla lyckat asså! fast har as ont i knät nu men ändå. Sen var de rast i en timme och då gick vi till särsta igen och slappade sen lite med Erik, Line, Saga, Fabian, Fredrik och Ville ett tag. De var chill! Sen va de slöjd och där va de roligt! ovanligt va? men snackade en massa med alla girls. Jag och dom flesta andra satt och spåna hela lektionen - snackade, gömde oss, snackade mer, lekte med tyger, lyssna på musik och mer prat. Fast jag fick mycket gjort ändå :)




Är så jävla trött nu så jag ska lägga mig i sängen med en macka och kolla lite på CM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0