090903

Hej alla! igår var jag somsagt på pappas jobb. De var trevligt som vanligt :) och jag fick äntligen äta den goda kycklingsalladen som jag har väntat på att få äta sen en månad tillbaka. hehe.

Idag mår jag...Bättre! De är inte likt mig att behöva vara sjuk i nästan två veckor. Men som tur är så börjar jag ju bli frisk och inte mer sjuk. Idag är jag lite mer allmänt deprimerad dessutom. Men de är nog för att jag låg och pratade med Sabrina igår och vi gick igenom ''de stora höstastrot'' i FRIDA. som jag inte alls tycker att de stämmer.

Hade ju min lyckodag igår. Enligt de senaste numret av FRIDA där Hayden från HEROES är på omslaget. Men de hände inget speciellt igår ändå. De kändes som en helt vanlig dag. nästan... typ.. ungefär..eller jag vet inte riktigt hur dagen var igår. Dagen började ju med att jag slappade med fem timmar framför CM-boxen och att jag sen spenderade sex timmar på pappas jobb. Och de var rätt skönt att bara kunna göra något sånt. :)

And here I am in my Xtra Large t-shirt thanks. No it's to big. No I want it big - Marilyn Monroe Tröja. And complaining about my life for you. Efter en sån dag. Hoppas ni får en bättre dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0