(mobilbloggar) nehe den...

Nehe den blev inte klar idag mm de va nära!! Får skriva om dagen i morgon kväll och visa de jag köpt igår och idg *stolt* förresten sä börjar ju DHW imorgon! Vem mer än jg ska kolla! :-D fast jag kanske missr de men har sagt åt mamma att spela in de ifall om att. Ska till pappas jobb i Järfälla i morgon så kommer väll hem runt nio (och kanske missar början av dhw) men gonatt iaf ska läsa lite nu! Måste läsa ut 1 år till salu så jag kan börja på min nya bok som kg berättar mer om imorgon kväll! Förlåt för uppdateringen men ni får klara er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0