måste plugga

Har både SO,matte och engelska tills imorgon. Men engelskan kan jag och nu sitter jag och läser son. Ska prata med Sabrina också.

Skolan idag var as bra! De började med film i kupolen såg ZOZO. hade ju sett den innan men fick se den iallafall för att de är tema-vecka FN. Alla satt och skrattade åt kycklingen.
Efter filmen fick min klass muffins av 9A. Gött!
Sen var de lunch alla sjuor stog och väntade tills de öppna och jag hängde på Blerina, haha ;D
Sen fick vi längre lunch och några korta lektioner innan vi sluta. Höll på att missa tåget ;) Hade iallafall de bra i Järfälla. Nej nu måste jag fortsätta. pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0