lång dag

Idag var de lång dag och jag har varit hur seg som helst att jag inte orkat blogga . hehe. Va hemma vid 16.40 åt mat typ direkt va barnvakt och nu ska jag städa, kolla bdb, fb och plugga. Så de här blir en tråkig kväll dåra.
Gårkvällen var bra! as pinsamt fick deras skiva, dom filmade allt också hahahahaha. Fick köra en MTV cribs typ. Berättar mer senare... Nej måste sätta igång med allt nu så att de blir gjort. Fast först ska jag gå till köket!! och göra? äta? nej dricka eller ta en glass.

''I'm so deep into the shit I could taste the earth''

Tog 30 min att publicera de här -.-



Alla från facebook typ ... -.- fett boring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0