inga bilder... ÄN

Igår kväll var de as kul! de började med att William blev försenad för att hans hund hade rymt. Men jag och ssabrina gick till station och köpte korv och träffa pappa för att jag skulle byta jacka. När vi väl skulle gå till bussen åkte den precis men vi fick stopp på den. :) busschauffören sa att vi skulle lova att inte missa bussen igen? :P
Vi åkte iallafall till smedsgärdshallen och kollade på Gabbes match. Dom vann mot uppsala typ 36-21 i handboll. Där träffade vi William och vi blev körde till Il Poste (pizzerian) utav hans pappa. Där träffade vi Alex, Felle, Natta och Larre. Har inte träffat dom på två år! :o vi åt iallafall och sen gick vi till gården och på vägen dit träffa vi Sofie och Josefin som jag också inte träffat på två år. Uppe vid gården mötte vi gullik och micke och träffa 97:or och lite sånt. De var as kul! runt 11 var jag hemma iallafall och myste med chips framför tvn.

Idag har jag varit i Kista och kollat på vinter jacka. Den jag vill ha är dubbelt så dyr som förra året? :O :S men ska kolla lite på internet också. Köpte en B&J idag som jag ska käka ikväll :) måste sluta nu blir dålig uppdatering i helgen men jag vet inte om http://sabrinamariacastells.blogg.se

haha läste nyss kenzas... ''kezzie'' HAHA

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men jag då

<3 hihi

2009-10-03 @ 17:56:13
URL: http://feliciarosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0