....




Känner att de äntligen är dags för hemlighet nr. 3! Den här är rätt liten men de kan ju vara kul att få lite fler hemligheter. Eller ja asså jag kände för en till och valde den här.

Visste ni att jag oftast faller för fel kille? nu menar jag inte ''bad boys'' utan för gamla killar. Och de är oftast dom som gör mig knäsvag. Dom gör mig lyckliga. Jag gillar dom inte samtidigt men ni förstår iallafall! :) hoppas jag...

De är inte killar/män gamla som han den där gamla gubben i family guy men han fick vara med ändå bara för han är stört skön! men inte heller i Shia Labeoufs ålder. Men han var så snygg så han får vara med ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0