sega blogg.se

Skolan var bra. Gjorde spanska prov de gick bra. Sen Kemi och jag och Frida börja asgarva för en av våra lärare är störda. Eller ja förlåt, seg.
Efter skolan drog jag ner till sstation och vänta på tåget. De kom inte... De var 25 min försenat. När jag väl var på tåget så sa dom att alla var tvugna att gå av på Arlanda för att tåget skulle vända tillbaka tilll tierp. Så jag klev av tåget som en jävla nobody och visste inte vart jag skulle gå. Men hitta tillslut och fick ringa pappa hela tiden för att säga vart mackan skulle hämta mig. Han kom efter ett tag och då drog vi till Järfälla.

Kom hem vi nio och sen dess har jag myst och packat jusste! städade också! *stolt* Har iallafall prov imorgon men behöver inte plugga de är någon repitionsgrej från 5/6an as lätt. Slutar sent imorgon och drar till väsby, vet inte vad som händer där om jag ska vara med Sabrina men de tror jag :D

nej nu ska jag sova, fast först packa klart men datorn distraherar ju ! ;)

åååh går inte att ladda upp bilder! plus att blogg.se är jätte segt -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0