091026

Hej, mamma väkte oss vid 10 idag. Vi klev upp gjorde amerikanska plättar till frukost som var riktigt gott! :D
Vid tolv drog vi in till Uppsala och letade upp tandregleringen där jag fick rönka och bita på en massa grejer, ska dit om en månad igen för att bestämma vad de blir för något.
Jag och Natta stannade iallafall kvar där inne och åt på MAX och kollade i massa affärer. Jag köpte tre par trosor och tre stycken ansiktsmasker.





Vid kvart i fem så var vi klara iallfall och skulle gå ner till central stationen vilket vi inte hittade till! hahaha! Men tillslut gjorde vi de och började leta efter busshållsplatsen. Hade 25 minuter på oss, gick fram och tillbaka några gånger. Men vi gick iallafall till upplysningen och dom visste direkt vart vi skulle. Tog bussen och kom hem och åt. Nu sitter vi här.

Kvällen blir lugn iallafall. Tror vi drar och bowlar imorgon!

Kommentarer
Postat av: lliinnea

haha , precis sånna trosor har jag me :) <3

2009-10-31 @ 11:24:22
URL: http://liinnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0