091018

Stannade hemma igår. Såg på Wall-E hahaha. Den va typ dålig, fast jag gillade några scener. Somnade faktist typ vid nio i fåtöljen och vaknade halv fyra i natt och gick och la mig i min riktiga säng. Sov tills typ halv nio när pappa åkte och kunde inte somna om. Körde mitt och Fridas ''nörd spel'' klara mig till level 7 innan jag inte orka köra mer. :P

Ska gå och duscha nu och kanske köka något sen har inte ätit frukost än idag. Men vafan jag har ingen matlust på morgonen?  Vi hörs senare biatcheees. ;D

Jusste, Foki vann årets blogg igår och hon fyllde typ 18 år också! grattis till henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0