VG på biologiprovet!

hej alla fina! dom fula blir dissade!
Fett stolt jag är! Jag fick VG på biologiprovet! räknade bara med ett G ju, men VG funkar ju de med! :)
Sen fick jag resultat till mitt matteprov som bara blev ett G men de funkar ju de med! :)
De blev ändrade planer efter skolan, stannade iallafall kvar som jag sagt men de som hände där blev ändrat.

Ikvall, ska jag... chilla! skönt! har inget att plugga så de blir nog att jag bara slappar och de är de värt!
Jag och Frida hade lovat att vi skulle simma 41 längder idag! :O fast vi orka knappt med 2 hehe. Fast åtta blev de!

ajja, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0