mat först!!

''förlåt! mamma förlåt! jag har absolut gjort fel!''......  kommer ni ihåg? typ lilla melodifestival 05 typ, börja sjunga på den nyss typ :S Sabrinas fel xD

Har nyss gjort klart spanskan och skickat den till min spanska lärare som ska skriva ut den tills imorgon. Nu måste jag göra engelskan så att den blir klar, ska försöka komma i säng liiiiiiiite tidigare idag iallafall för de är så jävla skönt att sova asså! märker de på morgonarna (stavning?) Men asså nej nu måste jag göra klart de där så jag inte drar ut på de igen, ska bara läsa lite bloggar och sånt. :) pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0