Jag hissar och dissar (igen!)



De låter igentligen helt fel att säga de här. hehe. Men asså denna gång så hissar jag faktist Kissie! första gången jag håller med henne. Typ den senaste 2 veckorna har hon blivit anklagad för att hon gjort så att två tjejer tagit självmord. Men asså som jag är så duktig så lärde jag mig förra veckan att vi har en grundlag som heter yttrandefrihet nånting.
Och Kissie eller okej, Alexandra. Har ju inte gjort något fel? hon har ju bara sagt vad hon tycker om ihopsittade lår.

btw, de är roligt att läsa hennes blogg!





Ehm... har inget som jag vill dissa idag. Men jag får hitta på något.... hmm. ska jag ta, spotify. Japp de får de bli!

Jag dissar spotify den här gången. Tycker att de är as bra att man kan lyssna på nästan all musik när man vill. Men de jobbiga är ju alla jävla reklamer! Stör mitt i allt hela tiden.
Fast de har ju blivit bättre för dom kommer inte lika ofta längre men när dom väl kommer är de typ 3 stycken på raken. Och uuuusch! HATAR REKLAM! ''hate is a strong word but I really really really don't like you commerical''

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0