Jag bestämmer!!



Yoville! på facebook såklart! Vet att många är förtjusta i farmville, jag har testat det och jag tycker inte alls om de. Men sen för några veckor sen så såg jag att de fanns, och jag provspela! Tycker de är as roligt!! tummen upp för de!



Itunes. Eller Iphone tillsammans med Itunes. Om jag kopplar in min Iphone i datorn och lägger in en massa musik där så fungerar de ju utmärkt! Sen så om jag är i skolan och någon har en riktigt bra låt kan dom inte skicka den för att min bluetooth inte fungerar. suck. Men iallafall tillbaka till saken så okej, jag har lagt in en massa musik och sen kommer jag till en annan data där jag kopplar in mobilen och antigen så fungerar de inge bra, eller så får jag radera alla låtar på mobilen för att få in nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0