Jag bestämmer!



BELLAN! minälskadebästamatvän daniella axelsson! Igår var vi båda på emilys poolparty i hälso och vi bada i kanske 15 min eller 30 max. Sen satt vi med elin vid ett bord och väntade på att någon skulle börja äta allt gott , haha =)
Älskar man mat så gör man ellerhur? och sen hur vi kommer se ut i sommar är ju en annan sak ;)

checka bellans blogg hära!





Kommer inte på nått för jag måste stänga av datorn men jag tar något lätt! ehmm... falska människor kanske?
ni vet, sånna som haft status och sen tappat den och försöker förstöra för andra genom lögner ni vet?


nej men seriöst jag har inget att dissa, men vi hörs imorgon, pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

wihooo , det är inte varje dag jag blir hissad på grund av mat ! hahahah , men jag älskar mat& dej faktiskt .. så dte är lixom lungt !



tack för lännken sötis! (LLLL)

2009-11-22 @ 22:27:12
URL: http://bbellanss.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Vad blev det för mat där då? :P

2009-11-24 @ 13:09:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0