busy day

Förlåtförlåt för den usla uppdateringen men jag har haft fullt upp iallafall. Vi fick håltimme på engelskan för att dom glömt ringa en vikarie. skköööönt! jag och elin gick till 7E och skulle snacka med Amar men han dissa oss ;O snacka om diss? :O träffa älsk också ;)
Slutade ju tjugo i fyra idag, stog och snacka med jocke och jocke tror jag ;S men när den ena jocke drog så gick jag därifrån för de blev, ni vet.. pinsam tystnad. hahah!

Kom iallafall hem vid tjugo i fem och snackade med Sabrina och käkade lite pyttipanna. Vid tjugo i sex åkte vi till skolan igen för att ha utväcklingssamtal och de gick bra :) förutom att jag måste sluta prata? :S men de går ju inte att vara tyst hela tiden? :O



Hehe, ser liiiiiite bara liiite borta ut ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0