091124 one month left

Hej bloggen!

en månad kvar till julafton!

Neeeee vad taskigt! subway reklam på tv, fan nu blev jag sugen på de ;) haha!

förlåt att jag aldrig bloggade, men jag kryssa mina planer med bellan och åkte hem för jag mådde jävligt dåligt.
och idag har jag pluggat för tre dagar. Missade igår så jag gjorde för igår, idag och imorgon. Ska inte vara hemma imorgon så kommer blir dåligaste uppdateringen då också.
De blir nämnligen Kista med Tilde, Emma och Becca! Kista har 25% rabatt så imorgon ska jag göra av med pengar!
Kanske blir att nya Iphone 3Gs följer med hem också, får se ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0