varför jag inte laddat upp bild på vad jag köpt..

IDag blir det tidigt. Ska stänga av datorn direkt efter jag skrivit klart. Och sen gå och göra mig i ordning. DHW var som vanligt jättebra! längtar tills nästa avsnitt (a).

Medans jag ändå tänker på de här så borde jag skriva det.. Jag vet att jag lovat att ladda upp en bild och visa vad jag köpte i helgen men har kommit på att jag inte kan. Jag köpte iallafall 1 klänning från Gina Tricot, 1 mascara från dior & en bikini från H&M. Klänningen ska jag ha på skolavslutningen och de finns förmodligen någon från min skola som läser min blogg. Och jag vill liksom inte att hela skolan ska få se hur klänningen ser ut satt..

Imorgon slutar jag 14.20. har slöjd sista lektionen. -.- Och pappa hämtar mig där eller i skolan. Får se imorgon, så jag bloggar då när jag kommer hem.
Måste upp tidigt i morgon bitti.

Men vi hörs imorgon babes!


Förresten fick vi hem ett papper idag om att vi får våra nya klasslistor på onsdag nästa vecka. Och så får vi träffa våra nya klasser på torsdag. Så vi får se hur de blir. Även fast jag redan vet några som kanske ska gå i min klass. (klasslistorna är inte bestämda än.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0