Spanienresa, dag 5 : 20/5

GIck upp runt samma tid då också. Sen gick jag och Sabrina och kollade på marknaden och sen gick vi på gatorna där vi bodde.
Lite senare så gick vi till Consum där vi möttes av en kille som snott 3 vin flaskor men blivit påkommen. Väl inne på Consum så hade jag och Sabrina rikitigt kul! vi hade skoj och jaa. Kolla bilderna!!!

Sen lite senare så hade vi tråkigt och ville gå till ett köpcentrum som heter Marre Magnum. Så dit gick vi. Efter vi kollat klart (och såklart köpt lite grejer) så satte vi oss ute och åt Ben&Jerry's i bägare. Och killen som jobbade där hade på as mycket glass i min bägare så jag fick äte lite glass från händerna och sen kommer en tjej som vill att jag ska köpa ett armband av henne. Och jag gjorde de, kunde ju ge bort de till någon. fick betala 1 euro. Sen kom alla hennes kompisar som också ville att jag skulle köpa något men då sa jag nej, hade ju glass i handen :P

På vägen hem så stannade vi och kollade på ett gäng killar som gjorde volter m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0