Spanienresa, dag 4: 19/5

Gick upp runt samma tid då också. De blev ännu mer shopping. Bland annat på min nya favorit affär Bershka, och sen såklart mango och så köpte jag även några söta örhängen. Och på den butiken där dom köptes, SIX, så när jag skulle ta emot min växel var jag så klumpig att jag hällde min plånbok uppochner så att alla mynt hamna på golvet. Och butiken var inte särskilt stor. så alla såg, hörde och kollade =) hahah.

Senare på Kvällen ville Sabrinas pappa gå och se på Star Treck och jag måste säga att den var jätte bra! bra humor, musik, skådespelare och ja, den var jätte bra gjord. Så den rekommenderar jag stort! sen så är även han som spelar Sylar i Heroes med. Och ja jag vet, *uugh! star treck, värsta nörd filmen* men nej, jag själv som sett serien någon gång har tyckt att den varit jätte tråkig, men filmen var faktist bra så ge den en chans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0