Sitter och pluggar

sitter och pluggar vid datorn i skolan. Måste skriva om sex olika arter tills ikväll. Så jag passar på att göra de nu.
Men jag kände att jag behövde en paus ifrån skrivandet.

Förövrigt fick jag nästan ingenting till frukost så jag är as hungrig. Fast på rasten vi nyss hade pratade jag med pappa så när han kommer till sexans show ikväll har han med en macka åt mig.
Ska ju äta middag här i skolan, eller middag och middag jag ska äta en macka. Och de lär inte hålla särskilt länge eftersom jag varken åt någon frukost eller kommer äta någon lunch.

Ikväll är det dags.. Sexans show. Jag och Freja är först ut med våran låt. Sen ska vi byta om medans killarna kör en, sen är det dags för min, Frejas, Lindas & Sofias låt. Pappa kommer videofilma hela showen och kanske lägger jag upp en video på dom låtarna jag är med på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0