Showen klar, sjuk, och trött

Showen gick jättebra! jag och Freja var först ut med Paramore's CrushCrushCrush och sen var det Fabian och Rikard med H.E.A.T's 1000 miles, sen var det jag, freja , linda och sofia med Avril Lavignes Girlfriend och sist var Linda och Sofia med Avril Lavignes hot.
Det kändes jättebra att stå där, men man var ändå jätte nervös för att jag och freja var först. Men de gick jätte bra! Tycker jag iallafall. Men osäkerheten fast fortfarande kvar för att jag är sjuk. Ont i halsen, ont i huvudet, fick nyss spya i munnen. Och mer ska vi inte gå in på. =)

Jag är ny duschad och klar och nu vill jag sova. Känner verkligen att jag behöver de. =) så antigen bloggar jag igen senare eller så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0