SATC

Shoo! kollar på SATC. de går på trean. Men orkar inte kolla på de just nu iallafall. Jag är jätte hungrig så pappa får ta fingret ur röven och gå och slänga ihop middagen. HAHA! skoja.
IDag i skolan simmade vi, fick rädda nån jäkla docka i vattnet. Som vägde mer än jag trodde.

Sen efter simningen hade vi en slapplektion. Skulle skriva en bit på en berättelse, vika och sen skicka vidare. Så allt blev helt konstigt. Och till er i min klass; Robin, skulle vara en tjej . hann inte skriva de.

Kommer även en bild på mina jeansleggings sen. Hade väskan - som jag hade alla badgrejer i. i knät och fick en stor fläck där. Så ni ska få se senare ikväll hur jag fick gå runt i skolan. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0