NO NO NO...

NO NO NO är allt jag måste göra idag typ.
Jag ber om ursäkt för den usla uppdateringen. Men i lördags bestämde jag mig att stanna hos farmor eftersom Nathalie hade en två dagars konfirmation.
Sen igår när jag kom hem packade jag upp resväskan.

Nu har jag lektion, NO. Ska renskriva lite grejer som ska vara klart tills på onsdag. Så hårt arbete! Men så är de, skolan går ju alltid först.

Idag efter skolan blir jag hämtad av Thomas som kör mig till pappas jobb där jag ska vara för pappa fyller ju 36 idag! Grattis ! <3

Nä nu kanske jag borde jobba lite, eller? =) De blir förresten ingen veckans blogg i veckan för jag känner att de blir för stressigt, har ändå mycket att ta igen efter spanien resan. (och ja, jag kommer att berätta om vad vi gjorde, jag lovar!) Så fortsätt spana in min blogg så säger jag till när de blir en ny veckans blogg!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0