Några få bilder..

Några få bilder från Spanien kan ni iallafall få. Jag tog fyra stycken med mobilen, men  de här får ni nöja er med tills jag hittat kabeln till min kamera =)



Den där tjejen till höger på bilderna stog på en gågata , Ramlan (stavning?) och gav oss ''lyckostenar'' och bad oss ta ett kort med henne. Pinsamt var det iallafall!



Sen någon dag senare så var vi inne på Zolle och jag hittade dom här två söta partytopparna, (man ser inte den svarta så bra) synd så köptes ingen. och de ångrar jag =/ men de kommer ju fler chanser eller hur?

Här är en utav väskorna jag köpte i Barcelona.



Den är rätt stor, även om de inte syns på bilderna ovanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0