Jag vill åka till LISEBERG!!!!

Jag gillar inte Liseberg. Iallafall första gången jag var där var det jätte tråkigt. (har bara varit där en gång) Men nu idag såg jag lite av deras karuseller och jag vill verkligen åka dit nu. Ni kanske känner igen den här karusellen?



Ahh.. Ni gör de va? om ni läste om när vi var på axels nöjesfält.. Eller den här. - Hanghai som den heter. Har jag åkte en likadan fast den hette typ Disco på klassresan till Furuvik förra året.



och den här klassikern, Jukebox är ju nästan ett måste :P


Och den här åkte jag när jag var där, Den gillade jag. Och man kan hamna under ett vattenfall, tur så gjorde inte jag de. haha!



skulle vara roligt att testa uppsvinget som är nästan som spinrock (star dancer)



och såklart en massa mer. Vill någon åka dit med mig? vill ta en lång bilfärd (precis som vi gjorde när vi åkte till gbg sist) och bara se på film tills vi kommer dit! och kanske stannar där? haha vill någon med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0