jag är HEMMA! saknade ni mig? ::P

hahah! Nu är jag hemma! Tack Becca för uppdateringen =) som sagt shoppade jag och Sabrina en massor.
Det var soligt alla dagar utom idag när vi skulle hem ^^
Såg många söta killar, och vi hade as kul. Det hände alltid något pinsamt varje dag. Ni vet nästan ingen spanjor kan engelska. Och vi är inte så duktiga på spanska =P
Hann bara sola två gånger. menmen =)

kte vi till flygplatsen runt halv ett och planet till Sverige gick 14.55. Jag mådde jätte dåligt, gör det fortfarande.
Kom till Arlanda runt 18.30 och där möttes vi av mamma och pappa! AAAH! har saknat dom! och alla mina vänner och familj!
Och dum som jag är så glömde jag kabeln till min kamera hos mamma, och jag är hos pappa. Så jag får skriva om veckan på söndag.
Hade även tänkt att svänga förbi ett internet café i Barcelona men vi hade en massa andra saker att göra så =)


Kommer även komma Dagens Outfit från oss båda nästan varje dag ifrån resan!

NU: Chips, dipp och pepsi MAX framför någon film!

Kommentarer
Postat av: Freja

jag har saknat dig jätte mycket!!!!! <33333

2009-05-22 @ 23:31:45
URL: http://fresayfrejjiz

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0