Imorgon är det sista chansen.

Imorgon är det sista chansen att ha skrivit ett inlägg om man blivit utvald till att ha chansen att bli veckans blogg.
Men de kollar jag inte föränn på kvällen. Så de finns tid. Men om man inte skrivit ett inlägg så väljer jag ut en joker som blir det automatiskt.

Fick förresten reda på att vi har två prov nästa vecka i matte. Båda på tisdag. Ett av dom ska vara klara på 10 minuter och de andra på 7 minuter. -.-
Vi gick igenom de som kommer att finnas med på provet idag.. Fattade allt förutom en sak.

Ska göra mig i ordning nu. Och sen träna på engelska läxan lite mer. Ska göra det imorgon bitti också för säkerhetsskull =)

I helgen kanske jag drar till pappsen igen. satt ni vet och är förvarnade :P haha...! måste även shoppa det sista här i Sverige innan jag åker till Spanien den 16de. Men vet inte när jag ska göra de. Har två saker kvar att köpa här. En sjal och en hatt..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0