i skolan

shoo! är i skolan just nu. Har precis ätit lunch. inte så gott. Efter jag skrivit klart ska jag gå och hämta läxor till Bella som är sjuk..
Har slöjd som sista lektion idag, och pappa hämtar mig efter så jag skriver så fort jag kan.
Fan! att vi inte får ha mobilerna på lektionerna. Fick inte lyssna på musik.. =(
Hahah men nu ska jag inte strö mina problem över er.. NU kom Åke och sitter och glor på vad jag skriver :P

Kommer bilder senare idag. Hade tråkigt på en av lektionerna tidigare idag så satt och tog en massa kort med mina galz! haha! jaja vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0