förkortad veckans blogg.

hej hopp! kom till skolan runt 11 idag. Tog nämnligen blodprov idag. Sist jag var hos läkaren så sa ju hon att jag skulle komma tillbaka och kolla om jag har några allergier.
Och igår kväll skämtade jag bara om att jag kunde hänga med och lämna becca så kunde jag lämna prov idag och Thomas tyckte de var bra eftersom jag endå måste dit någon gång.
Så på den vägen var det.

Förresten. Bara att ni vet kommer de bli lite krångel med veckans blogg den här veckan eftersom jag åker på lördag.
Så de som ändras för den här veckan. bara för den här veckan! är följande:

Tisdag - jag väljer ut bloggar
Onsdag, Torsdag - bloggarna som är utvalda har på sig att skriva inlägg t . o . m torsdag
Torsdag, - jag ser vilka som har skrivit inlägg och berättar de för er, och då börjar röstningen
Fredag - röstningen avslutas och jag utser en veckans blogg.

så allt är förkortat. Men så är det, och alltså bara för den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0