Dagen idag!

VARNING! LÅNG INLÄGG! MEN VÄRT ATT LÄSA!

Tjoo! Försov mig idag! pappa väckte mig 08.10 och vi skulle åka 08.20 typ.. åkte förbi macken påväg till hans jobb och köpte en macka och en pucko till frukost + en cola till lunchen senare. Kom dit och dom skulle fika så då åt jag min frukost. Satt i lastbilen hela dagen.. tråkigt tills ungefär 12. Vi hade inget att göra så vi satt i lastbilen som stog still. Jag kollade åt höger och kände igen en tröja + en stor frisyr. Blinkade till några gånger och extra kollade. Det var crash från H.E.A.T.  Sa genast till pappa

''pappa! det är crash. där!''
''vart?''
''där!! vid komposten! kan jag få låna din telefon vill ta ett kort?''
''ahaaa. aa visst självklart.''

Tog mobilen och tog ett kort men det blev inge bra. frågade pappa om vi kunde gå dit och fråga om vi fick ta ett kort. Men pappa sa; nej , jag jobbar.
Så då svarade jag då går jag själv!
så jag gick ut och gick emot honom. haha! kom fram och sa;

''hej! får jag ta ett kort på dig?''
han började skratta och sa;
''hehe.. jaa visst självklart!''

så jag tog ett kort och gick därifrån och började as garva! haha! ringde Sabrina på direkten vi pratade och sen så kom vi på att vi kunde vara. Så efter pappas jobb åkte jag dit. Vi gick och köpte mjukglass. Killen som jobbade där snodde 4 kronor av mig! hahahh! Pratade hos henne sen om att skaffa guldkortet. Och om lite annat :p

Pappa hämtade mig halv sex så då åkte vi hem och åt. god mat! kyckling! Så senare ikväll åker jag till mamma och ska fixa med en grej. En på playahead och så ska jag bränna en skiva tills imorgon! får inte glömma! sen imorgon är det skola ... suck =/



Bara 12 dagar kvar! till Barca!


glöm inte att veckans blogg presenteras ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0