Bli medlem hos gratisbio.se och få biobiljetter och presentkort






Jag vet, jag har sagt de här några gånger förut. Men jag säger de igen =)

Bli medlem hos GratisBio och samla ihop poäng till biobiljetter eller presentkort. De är helt gratis! är inte de hur bra som helst? För att de ska bli lättare att samla ihop poäng kan man vara med i tävlingar, som t. ex. att skriva i din blogg och ha chansen om att vinna 500:- på ett presentkort på nelly + att du får chansen att få upp till 10.000 poäng.
Sen kan du medverka i erbjudanden. Dessutom får du 5 poäng för varje gång du värvar en ny medlem och så får du yttligare 200 poäng när den du värvat samlat ihop sina första 100 poäng.
Jag tycker GratisBio är en superbra hemsida, speciellt för att de är gratis och att man får chansen att gå på bio oftare.

Bli medlem här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0