Beverly Hills 90210

hejsan! Nu är jag hos pappa. Pappa hämtade mig hos mamma och sen åkte vi till pappas jobb för vi skulle slänga mamma och Thomas grejer som dom själv inte hinner slänga själva. Pappa pratade med två av hans kollegor ett tag medans jag stog på släpvagnen. hehe..

Vi tjejer såg ett jätte fint träd på Alsike idag. Det var rosa! haha,, tog ett kort som jag får visa ikväll. Sen finns det nästan ett likadant här hos pappa fast större och vitt. Och ni skulle ha sätt mig på slöjden idag! Stog typ i 35 minuter och försökte flytta på fyra grejer som skulle skjutas in så att jag kunde spänna plankorna på limbordet. haha!

Nu ska jag hjälpa pappa med att göra pannkakor, jag kan blogga senare ikväll igen! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0