Besök på ny skola







hej alla! ledsen för kass uppdatering igår. Men idag är jag tillbaka! och levande! Var på Thunman idag iallafall. Träffade min gamla klasskompis, William. Och min nya klass.
Fick se några spela lite låtar i kupolen också. Fick ävenen runtur i skolan av två elever från 9C. Och sen efter runturen fick vi äta lunch klockan 10!! 10! det kändes lite tidigt . haha! så när vi kom tillbaka till skolan satte sig alla tjejer i min klass i matsalen och åt mer lunch! :D

Nu ska jag se på TV och vänta på att middagen blir klar. vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0