Äntligen helg!

Här har jag gått sen igår och längtat tills idag. Men nu behövs inte de längre.. Skulle kanske ha åkt till pappa nu i helgen men nej.. Ville verkligen dit och till hans jobb. Men dit får jag väl åka någon annan dag.

Idag är det fredag! yay! Så nu blir det helg. Vill ta det lugnt så mycke som det bara går och vila upp mig för nästa vecka.
På måndag är det ''repetition'' till 6ans show. Tisdag är det sista veckan för badet. Onsdag är det en vanlig dag, kanske kan åka till pappas jobb?. Torsdag är det en vanlig dag, slutar tidigt. Fredag är det en vanlig skoldag, ska in till stan med pappa och köpa de sista till Barcelona och gå på RixFm festivalen. Sen på lördagen flyger jag.

Här har ni en låt jag ÄLSKAR, den kan få mig att gråta när jag behöver de eller är på ett sånt humör. =) den är verkligen underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0