Städa, dushca, plugga och CM

Rubriken säger det mesta. Så de måste jag göra nu ikväll. Men jag drar igenom dagen snabbt.

Till lunch blev det potatisbullar, rätt så gott men utav den sista tappade jag matlusten för det var något äckligt som såg ut att komma från näsan, men det var nog inte de. Efter skolan åkte jag till Linda och vi hade kul och gjorde en massa grejer.
Mamma hämtade mig runt 16.00 och vi åkte till gränby och shoppade. Jag fick en blå body och en svart kjol till. Det ska jag ha imorgon på skolansdisco. kulkul.


Ikväll ska jag se på Criminal Minds om det går ikväll. Och så ska jag damsuga, damma , duscha och plugga.




Helgen blir bloggfri, så sista dagen imorgon. Linda följer med hem och vi gör oss iordning till discot och har kul. Sen blir det bloggfritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0