sista mars tjugohundranio

hejsan! Idag försov jag mig lite grann. Klockan ringde typ sex eller sju gånger. Sen tillslut stängde jag av den och låg och blunda (jag halvsov) . sen 06.40 väckte Thomas mig. Jag gick upp och åt frukost och gjorde mig i ordning till skolan.
Idag i skolan hade sexorna stilbytardag. Bara för att några i min klass kommer missa den som är på fredag.
Stilbytardagen är en dag, (dagen innan påsklovet) då alla klär sig annurlunda. Jag och Linda förde in det till vår skola förra året. Då vi sett det på Thunmanskolan, Och vi tänker självklart hålla det i år med.
Jag skulle vara Daniel idag, jag fick gå runt med häng och de idag.

På matten välte jag facitgrejen 2 av 3 gånger. Så sista gången ville typ killarna att jag skulle välta den så dom satte den så nära trappan som möjligt..
Stolt blev man idag också.  jag gjorde min första kullerbytta på länge. Jag vet inte varför jag blivit så rädd för det. Jag gick på gymnastik som liten och gjorde kullerbyttor hela tiden. Men sen i tvåan eller trean blev jag rädd för att göra det. konstigt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt att bli rädd?!HIHI.

2009-03-31 @ 17:53:57
Postat av: Julia

Konstigt att bli rädd?!HIHI.

2009-03-31 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0