nästan klar idag

idag blev jag nästan klar med min hylla på slöjden. Ska bara måla klart den. Idag på första rasten så skulle vi träna till sexans show, och jag fick springa och hämta skivan eftersom att ingen sa något. Och jag blev lack på bussen(bussarna) hem. den första busschaffören var dum i huvudet och skällde på allt. Han pratade i högtalarna, skällde på typ alsikes vaktmästare, vår andra busschafför. oh! ja man blev lack. Och bara för att han skulle skälla på busschaffören som är sista bussen jag åker på onsdagar kändes det som att det tog 100 år innan vi kunde åka hem.

och jag är ledsen för dålig uppdatering. Jag har inget att skriva om. Kom gärna med tips. Det är liksom tomt i mitt huvud.
Så jag ska lägga till en ny vad ska jag skriva mer om. så ni kan se lite ändring på den snart. Och tack för alla som röstat även om de är fler som gjort det fler än en gång ;)



farmors hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0