Måndag

idag är det måndag. Skolan var okej, Jag och Daniel redovisade och det gick bra. Till lunch blev det köttbullar. Och jag klarar bara inte av att äta dom. Alla gånger det varit köttbullar och det har varit bråsk och sånna äckliga saker i köttbullarna tappar man lusten till att äta skolans köttbullar. Är det någon mer som har samma problem? Sen så sjöng vi alla låtar till sexans show på musiken. bengt gjorde en ''spotlight'' med overheaden. Och man blev ju bländad. höhö.
Efter skolan åkte jag hem till Linda. Vi hade kul. Efter någon timme hämtade Thomas mig och vi åkte hem och jag läste nya numret av FRIDA. Det var inte lika bra som det brukar direkt.. Sen blev det någon kyckling, curry med pasta till middag. gott ;) Och nu sitter jag här. Ska snart åka och handla med mamma och hämta ut ett paket. Så jag får skriva mer efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0