Kevin Borg och nästan klar

Alla som hejade på Kevin Borg och har längtat efter hans debutalbum ska vara glada och veta att det släpptes idag! så köp det om ni gillar honom.
Idag jobbade jag hårt med min hylla eller vad det är på slöjden. Jag skruvade och de var tråkigt och ja. Idag har jag varit med Linda hela dagen. Hon åkte hem runt åtta. Och ingen annan har varit hemma, så jag och Linda fick göra egen middag och göra allt själva. Mamma, Thomas och dom är fortfarande inte hemma -.-
Men dom borde komma snart iallafall. Jag ska nog se på ett eller två avsnitt utav 24 ikväll.  Så det blir lite uppdatering.

Imorgon blir det innebandy på jumpan, så hoppas de går bra. haha, fast jag kommer nog suga ändå =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0