''JAG BLEV SLAGEN SOM BARN''

I helgen köpte jag tidningen CHIC för att kunna läsa fortsättningen om Chris och Rihanna. Och givetvis andra saker i den också. Så nu tänkte jag skriva artikeln som CHIC har skrivit. Så ALLT som står i texten äger CHIC!



CHRIS BROWN: ''JAG BLEV SLAGEN SOM BARN''

När Chris Brown misshandlade Rihanna nyligen kunde ingen förstå varför. Kanske är svaret att han själv blev misshandlad under sin uppväxt.

Sångfågeln Chris Brown, 19, är inte så söt och oskyldig som han ser ut. Nyligen pucklade han på sin flickvän, sångerskan Rihanna, 20, samma dag som de skulle uppträda tillsammans på Grammy Awards i Los Angeles. Enligt vittnen gick det vilt till mellan paret efter ett bråk i Chris Lamborghini och när Rihanna till slut tog ut nycklarna och kastade dem genom fönstret brast det ordentligt för Chris. Han slog henne med knytnävarna och vittnen kunde strax efteråt se en upprörd Chris lämna bilen. När polisen kom till platsen möttes de av en gråtande ung stjärna med spruckna läppar och blodig näsa.
- Han försökte döda mig, berättade Rihanna för dem.
Parets planerade uppträdande ställdes in och Chris överlämnade sig själv till polisen, men släpptes senare mot en  borgen på $50 000 dollar. Enligt vänner till paret är det inte första gången han höjer handen mot sin kända flickvän.
- De har bråkat massor på sista tiden, berättar en vän.
Enligt Rihanna har Chris misshandlat henne vid ett flertal tillfällen. Som liten blev Chris själv slagen av sin styvfar och har tidigare pratat de svåra uppväxtåren.
- Det var inte min riktiga pappa som gjorde det men det fanns en man som slog mig och min mamma. Det påverkade mig och min inställning till kvinnor, jag behandlar don annorlunda. Jag vill inte att de ska behöva stå ut med det här som min mamma utsattes för. har han berättat.
Men nu, drygt ett år senare, verkar han ha glömt vad han sa.

© CHIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0