Ingen dator, plus rolig musik

Hejsan. Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft någon dator att skriva på. Så jag går igenom dagarna lite snabbt. Ledsen att bilden är åt fel håll.

LÖRDAG: mormor kom på besök och när hon skulle åka hem så körde hon mig till pappa. Hos pappa försökte jag lägga in musik på telefonen men de gick inge bra. Så jag och pappa åkte ner till rondellen, han postade lite brev. Sen åkte vi till OK Q8 mitt emot. Där fick jag Chic och en korv. Efter OK så åkte vi till min farbror och hans dotter (min kusin) i Enköping. Jag och min kusin kollade på HSM3 eftersom att hon älskar high school musical. Sen senare såg vi på melodifestivalen. Jag hejade på Agnes! :)
Sen såg jag, Linnea, Pappa, Magnus på film resten utav kvällen. Och sen var det sängen. (fast vi åt ju middag också, väldigt sent runt 20.30)


SÖNDAG: I söndags skulle min yngsta kusin, Kevin döpas. Så vi gick upp runt åtta och åt frukost. Jag klädde på mig och sminkade mig. Sen runt 10 kanske, skulle vi åka till kyrkan. Det var både gudstjänst och dop. Kevin grät för det mesta, när prästen pratade, när han fick vatten på sig m.m.
Efter dopet gick vi in till en gammal skola och fikade. Det var After eight, kakor, kakor, någon sylktkak liknande fast med glasyr på, tårta och läsk för dom som inte drack kaffe.. Så vi fikade och var där ett tag. Jag fick träffa Nathalie! Och vi bestämde att jag ska åka till henne på fredag och komma hem på söndag. Så då kommer jag inte heller att kunna uppdatera för hon har inget internet tror jag. Sen efter dom flesta hade gått satte jag mig vid pianot och tröck på lite tangenter. Och då sa Caroline ''Ah! de va du som spelade. Jag undra vem är det som är tondöv.'' Och då var det såklart att jag skulle visa att jag inte var det. Så jag spelade och hon gillade det. Även om jag inte kan något förutom blinka lilla stjärna, Deck The halls och carry me back to old Virginia. Sen körde pappa mig hem och jag spelade ett roligt spel vi har på datorn, Desperate Housewives. Det var Sims liknande fast roligare. Och sen fick jag göra en skiva med instrumentala låtar till min klass.


Måndag: Idag var det skola, jag försov mig. Mamma väkte mig en kvart innan bussen gick. (hon försov sig också.) Idag på musiken så skulle vi fixa till en grej vi ska ha i skolan. Vi sjöng en massa, bra låtar för en gångs skull. Så det var bra. På en låt hörde man bara Linda. Och på en annan hörde man bara mig och Freja tills Bengt sa att vi skulle sänka så att vi hördes mera. Men då kom refrängen och det blev en massa höga toner så vi sjöng lägre istället. Nu ska jag göra en ny skiva för den jag gjorde igår blev inge bra.



Jag vet att tävlingen (design) är avslutad för ett tag sen. Men jag har inte hunnit avsluta den än för Olivias är inte klar än. Jag har börjat på den senaste vinnaren, Gabriella. Men jag ska såklart göra Olivias först. Så Olivia, den kommer jag LOVAR. Jag har inte glömt men datorn segar ibland så det blir svårt. Och jag behöver bilder och info om hur du vill ha den. Jag ska också skriva om Rihanna och Chris senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0