Hemma

Hej, jag kom hem för ett tag sen och jag har kollat lite på Wipeout.. Haha skitkul va de! nu skriver jag lite lätt om helgen.

I fredags kom jag till farmor och jag och Nathalie satte igång och sminkade om oss och klädde oss i lite olika kläder och dansade. (och vi spelade in de) så de ska jag klippa i Windows movie maker.
Igår hämtade Caroline oss vid två för att åka till Arosfortet. Det va ungefär som fångarna på fortet, och de va skit kul! Och idag runt elva åkte Nathalie in till Sala och tränade medans jag spelade sims och kollade på gamla kort. -.- *pinsamma bilder på mina föräldrar* Så här kommer det lite bilder iaf!




Där var vi sminkade normalt... och...



här sminkade oss helt CRAZY! (vi sminkade varann, och ni skulle sett mig innan Nathalie sminkade mig sådär!)



Sen i Fredags kväll/natt när vi skulle se på strandvaskaren så drack vi as mycke cola och jag somnade till den ;)



Sen tog vi lite bilder som jag ska skicka till MIKAS.

Jag har fler bilder sen helgen men kameran är död. Och nu måste jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0