glasssmakare med S höhööh

jauu. Jag och Sabrina bestämde oss för ett tag sen att vi ska smaka alla årets nya glassar. Och än så länge har jag smakat båda magnum temptation och jag tycker dem med mörkchoklad var godast för i den var det: brownies, vit choklad och choklad glass tror jag..  och i den ljusa var det nötter, vanilj och belgiskchoklad! as gott asså!!
Sen har jag smakat den nya sandwichen med små hackade chokladbitar. Den var också god men jag äter hellre orginalet.

Tänkte bara säga det så när vi båda har smakat alla glassar kommer det komma upp en topplista. och jag hoppas att det blir snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0