Fredag och förmodligen bloggfri

hejsan! tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag forsätter lära Don't forget på gitarren.

Jag åkte till skolan idag iaf. Det var as kul =) Det var precis som vanligt, men mycke roligare på SO:n. Alla tjejer utom jag och Linda skulle redovisa. Men det tog typ 30 minuter innan vår lärare fick igång projektorn. Så medans dom (och typ tre i min klass) försökte fixa det satt jag, Linda, Fabian, Åke, Tobias, Tobias, Daniel, Agnes och kanske någon mer som jag inte kommer ihåg i soffan och snackade. Det var jätte kul.
Och eftersom jag varit sjuk en större del utav veckan hade jag glömt att göra engelska läxan. Så jag och Linda fick lite panik på lunchrasten. Sen på engelskan visade det sig att vår lärare inte ens ville ha in läxan?
Så jaaa........ Nu ska jag nog hjälpa Rebecca hon har problem med att byta akord på ett ställe.


Tänkte också säga att kvällen kan bli bloggfri för jag har inte träffat Rebecca på as länge så jag ska vara med henne och ha kul. Och jag lovar iallafall att minst ett inlägg varje dag den här helgen.



Glöm inte att det är Earth Hour då alla släcker ner i en timme för att visa att man bryr sig om miljön m.m

Tiden man ska släcka ner är mellan 20.30 och 21.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0